Suarez haalt nu ook premier erbij

03-06-2013 14:19

Bron: Telesportredactie

Luis Suarez lijkt helemaal klaar te zijn met Engeland. De aanvaller van Liverpool gaf eerst al de media de schuld van zijn slechte imago en haalt nu ook premier David Cameron erbij.

undefined"David Cameron zei dat ik geen goed voorbeeld was voor kinderen ofzo", zou Suarez tegen Sunday People hebben gezegd. "Waarom gaat hij zich niet druk maken over Brits burgers?"

Cameron zei naar aanleiding van de beet van Suarez in de schouder van Chelsea's Branislav Ivanovic dat de Uruguayaan het verschrikkelijkste voorbeeld gaf.

'Ik heb gevoel'

Ik heb slechte momenten gehad, maar ik ben ook een mens", aldus Suarez. "Ik heb gevoel. De paparazzi volgt me op straat en ik kan mijn dochter niet eens naar de crèche brengen of boodschappen doen."

De oud-Ajacied staat in de belangstellig van Real Madrid, zou zelfs al een persoonlijk akkoord hebben, en lijkt aan te sturen op een breuk met Liverpool.

 "Ik heb mijn best gedaan in Engeland, maar ik kan geen sorry blijven zeggen", aldus Suarez, die in 2011 al in opspraak kwam omdat hij Manchester Uniteds Patrice Evra racistische bejegende. "Misschien is het beter als ik in een andere competitie gaan spelen. Ik ben slecht behandeld en niemand verdedigde me."