Overmars: "De promotie van Go Ahead is een droom"

28-05-2013 22:15

Altijd mijn Ajax/Bron: soccernews.nl/news

De promotie van Go Ahead Eagles heeft Marc Overmars tevreden gestemd. De huidige directeur voetbalzaken van Ajax was voorheen bij de club uit Deventer aan de slag. Bovendien maakte de oud-vleugelaanvaller daar zijn debuut in het betaald voetbal

"De promotie van Go Ahead Eagles is een droom", vertelt Overmars tegenover De Telegraaf. "Als technisch directeur heb ik vijf jaar deel mogen uitmaken van Go Ahead. En dan geeft dit heel veel voldoening."

"Ik vind het moeilijk om aan te geven of dit ook nog mijn verdienste is. Laat ik zeggen, dat ik wel heel blij ben dat ik bij voorzitterErik Mulder op de komst vanErik ten Hag heb aangedrongen. We wisten dat we daarmee een trainer met kwaliteit binnenhaalden. In alle opzichten was Erik het beste wat de Eagles kon overkomen", zo vervolgde de oud-international.

Overmars steekt de loftrompet over Ten Hag, die Go Ahead via de play-offs naar de Eredivisie leidde. "Alle credits voor kleine Louis, zoals we hem wel eens noemen. Hij is een goede trainer, maakt jonge spelers aantoonbaar beter."