Oud-Ajacied Cvitanich baalt van situatie bij Nice

14-06-2013 12:58

Altijd mijn Ajax/Bron: elfvoetbal.nl/nieuws

Dario Cvitanich slaagde niet bij Ajax, maar de Argentijnse spits vond zijn draai wel in Frankrijk. bij Nice is de aanvaller een dragende kracht, maar mogelijk vertrekt hij bij de Zuid-Franse voetbalclub.

Cvitanich heeft nog een contract tot 2015 bij Nice, maar wil de salarisverhoging die hem was toegezegd. "In januari hebben ze me van alles beloofd, maar ze zijn nog niks nagekomen", klinkt Cvitanich teleurgesteld in de Franse media. "Ik heb geen idee wat er nu gaat gebeuren, maar ik verwacht nog altijd een telefoontje van Nice."

"Ik wil zo snel mogelijk duidelijkheid, want ik wil het nieuwe seizoen met vertrouwen beginnen." Voorzitter Jean-Pierre Rivere van de club maakt zich niet druk. "Hij ligt nog tot 2015 onder contract. Wij bepalen dus waar hij volgend seizoen speelt."