'Kans tien procent dat ik vertrek'

21-07-2013 11:45

Bron: .nusport.nl/eredivisie

Remco Pasveer heeft over belangstelling niet te klagen. De doelman van Heracles Almelo staat op het lijstje van Ajax en FC Twente.

undefined"Ajax en FC Twente hebben zich niet gemeld, maar wel interesse getoond", aldus Pasveer tegen RTV Oost.

"Dat is het eigenlijk. Interesse tonen zegt me eigenlijk niet zoveel. Als het overgaat tot actie dan wordt het pas interessant. Zolang dat niet het geval is, ben ik lekker hier en dat bevalt me heel erg goed."

Pasveer zegt dat de kans 'tien procent' is dat hij uit Almelo vertrekt. "Mocht er iets gebeuren, dan zou het leuk zijn voor alle partijen. En zo niet, dan blijf ik. Dat is voor mij geen enkel probleem. Zolang er niks concreet is of niks op papier staat, hoef ik mij nergens mee bezig te houden."
  

node