Fischer: "Zag mezelf op tv, het was geen gezicht"

30-09-2013 10:59

Bron: voetbalprimeur.nl/nieuws

Viktor Fischer keek de afgelopen periode zijn wedstrijden terug en schrok daarbij van zijn optreden binnen de lijnen.

Zaterdag revancheerde de Deen zich met goed spel tegen Go Ahead Eagles. En belangrijker nog, hij stond niet te lang stil bij de grote kans die hij al na vijftig seconden miste.

Fischer probeerde bewust zich direct weer op de wedstrijd te focussen. "Ik heb mezelf op tv gezien en het was geen gezicht", vertelt hij aan De Telegraaf. "Als ik Studio Sport keek, zag het er niet uit. Het zal nog wel een keer gebeuren dat ik een rouwmomentje heb. Maar over het algemeen is dat weg. Als je de volgende keer wilt scoren, kun je niet drie of vijf minuten met een gemiste kans bezig zijn."

De negentienjarige aanvaller speelde zaterdag frank en vrij. "Ik denk wel dat ik de stijgende lijn heb doorgezet. Ik vind dat je – als je in zo’n moeilijke periode zit – met z’n allen keihard moet werken. Dat hebben we op de trainingen, maar ook tegen Go Ahead Eagles gedaan. Dat is superbelangrijk, want dan kunnen we echt goed voetballen", aldus Fischer.