Emanuelson: "We zijn gewaarschuwd voor Ajax"

30-09-2013 11:13

Bron: soccernews.nl/news

Urby Emanuelson verwacht dat de wedstrijd van dinsdagavond tegen Ajax niet makkelijk zal worden.

De linksback van AC Milan beseft namelijk dat de Amsterdammers het vertrek van sterkhouders Toby Alderweireld en Christian Eriksen weer op zullen lossen.

 "Ajax slaagt er altijd weer in de verkochte spelers goed te vervangen, dus we zijn gewaarschuwd", vertelde Emanuelson in gesprek met NUsport. Voor de linksachter geldt het duel in de Amsterdam ArenA als een terugkeer bij de club waar zijn carrière begon. "Ik heb er zin in. Al wordt het wel vreemd om daar in de gang rond te lopen en mijn eigen foto's te zien, maar wel de gastenkleedkamer in te moeten."

 Of de Nederlander ook in actie zal komen tegen zijn oude club, is echter nog maar de vraag. "De trainer wisselt de andere linksback, Kevin Constant, en mij een beetje af. Zijn goed recht, maar soms is dat een beetje vervelend. Ik zou liever zien dat hij voor eentje kiest. Dan weet je waar je aan toe bent. Maar ik zal ermee moeten leven en doe mijn uiterste best om de coach te overtuigen", aldus Emanuelson.