Denswil: "Ging van alles door m'n hoofd"

02-10-2013 12:55

 

Bron: voetbalprimeur.nl/nieuws

Bijna had hij Ajax aan een mooie zege op AC Milan geholpen. In de blessuretijd verpeste Mario Balotelli echter dat Stefano Denswil de matchwinner werd.

Denswil kopte Ajax in de negentigste minuut uit een hoekschop op voorsprong. De Arena ontplofte en vierde feest, maar kon de slingers weer aftuigen toen Balotelli een penalty versierde en benutte (1-1). "Heel zuur", baalde Denswil na afloop in de mixed zone. "Ik heb het zelf nog niet teruggezien, maar ik hoorde dat het geen penalty was."

"Van het duel tussen Van der Hoorn en Balotelli heb ik weinig meegekregen, ik was druk bezig met verdedigen", aldus Denswil. "Ik dacht eigenlijk al dat de zege binnen was, net als de supporters. Na dat doelpunt ging er van alles door me heen. Dan is het balen dat we het alsnog weggeven."

"Eigenlijk heeft Milan maar weinig echte kansen gehad, ze kwamen in de eerste helft ook helemaal niet aan de bal. Wat ik zeg: balen", besloot Denswil.