Abidal emotioneel: 'Zijn mooie jaren geweest'

03-06-2013 14:27

Altijd mijn Ajax/ Bron: elfvoetbal.nl/nieuws

Eric Abidal speelde zaterdagavond zijn laatste wedstrijd voor Barcelona. De verdediger van de Catalanen kon in Barcelona niet rekenen op een contractverlenging.

undefinedAbidal zelf kijkt terug op een mooie periode in Spanje. "Ik wil alle supporters bedanken die me hebben gesteund in al die jaren. Het zijn zes mooie jaren geweest mede dankzij de Catalaanse mensen. Ik zal jullie altijd in mijn hart blijven dragen", vertelde de Fransman na de wedstrijd aan de Spaanse pers.

 Trainer Tito Vilanova wilde na afloop niet vertellen waarom de linksachter geen nieuw contract heeft gekregen. "Ik kan alleen maar zeggen dat het een moeilijke beslissing was. Het deed ons pijn dat we deze moesten nemen. We zullen een soortgelijke speler niet snel meer vinden, maar de beslissing is weloverwogen genomen."